شرکت خشکبار نگین تاک ملایر

شرکت خشکبار نگین تاک ملایر جزء اولین موسسات تولیدی، (بازرگانی) تجاری در صنعت تولید و توزیع و بسته بندی خشکبار مرغوب و درجه یک از بهترین محصولات داخلی کشور با مالکیت خصوصی و خانوادگی می باشد که فعالیت خود را در دهه 70 شمسی درشهرستان ملایر آغاز نموده است.
تولید اصلی شرکت کشمش و محصولات مکمل و مرتبط با آن است. انواع خشکبار متعارف و لیزری، محصولات سلامتی بخش و فراسودمند ، محصولات کودکانه بر پایه کشمش، محصولات پرستیژ و محصولات نوآورانه مکمل از قبیل کشمش، خرما، پسته، آجیل و شیرینی با قند طبیعی و با بسته بندی کاملاً مکانیزه از محصولات این شرکت بشمار می رود.
فناوری تولید کشمش براساس نوآوری و بهبود مستمر بر گرفته از تجارت و دانش منطقه ای جهت تولیدات 100%طبیعی ویژگی خاص و ممتاز ما بوده است و شرکت با بکارگیری فناوری های جدید در جهت بروز رسانی و افزایش کارایی تلاش گسترده ای دارد. ایجاد این باور که ما در کار خود بهترین هستیم مستلزم توسعه مستمر امکانات و تجهیزات تولیدی است. شرکت با ایجاد تنوع منطقی جذاب، کارآمد و مدرن رضایت مشتریان خود را ارتقا و مشتریان وفادار جدید ایجاد می کند.

افزایش مستمر رضایت مشتری با ایجاد مکانیسم حفظ و ارتقا کیفیت محصول پشتیبانی می شود. نوآوری خلاقیت و افزایش مستمر بهره وری زمینه های توسعه و گسترش پایدار و سریعتر بازار و رضایت مشتری را فراهم می آورد. مشتری وفادار ما معتقد است فعالیتی که ما انجام می دهیم را هیچ شرکتی بهتر از ما نمی تواند انجام دهد.مشتریان خارجی نیز باید مطمئن باشند که ما دانش و تجربه تولید به خارج از مرزهای خود را داریم و به آنها ارج می نهیم.

تربیت نیروی انسانی موثر و کارآمد و رعایت استانداردهای قانونی نظام مهارتی کشور و ایجاد فرآیند تبدیل دانش به ثروت از طریق گسترش واحد تحقیق و توسعه در چارچوب شهرک علمی تحقیقاتی و بهره مندی شرکت از دانش روز پشتیوانه ی منابع و سرمایه انسانی شرکت است. ما به دنبال اشتغال شایسته و پایدار حفظ ایمنی سلامتی و شخصیت کارمندان و فعالان در شرکت هستیم.

قوانین موضوعه و متعارف کشور و منطقه ی حوزه فعالیت شناسایی و رعایت می گردد و با ایجاد مکانیسمی شفاف و صادقانه در بخشهای مدیریتی کیفیتی و مالی حمایت می شود.حفظ محیط زیست بعنوان یکی از دغدغه های ذینفعان بویژه مشتریان و ارگان های نظارت در تمامی فعالیتهای شرکت مد نظر و موثر به تصمیمات است.

برای ایجاد مسیری پایدار، هموار و پیش برنده نیازمند ایجاد توان اقتصادی موثر انباشت سرمایه و تامین مدرن منابع مالی هستیم شرکت سود کم پایدار را به سود بالا و گذرا ترجیح می دهد ولی برای تامین سودهایی که جذاب برای سرمایه گذاران باشد برنامه ریزی می نماید در تمامی این چرخه رضایت الهی که از طریق حفظ مرزها و محدوده های اخلاقی شرعی و دینی به دست می آید کرامت انسانی و تلاش در حفظ محیط زیست مورد توجه شرکت می باشد.

شرکت نگین تاک ملایر در فروردین 93 موفق به دریافت گواهینامه "حلال" گردید
تصویر کوچک شده


هدف از تدوین این استاندارد, تعیین الزامات و ویژگیهای پایه برای انطباق مواد اولیه و فرآورده های غذایی, در هر مرحله از زنجیره غذایی با احکام و قوانین اسلام منطبق است.

در فرآوری و تولید مواد اولیه و فرآورده های غذایی, ضمن ضرورت رعایت شرایط خوب بهداشتی و ساخت، منطبق با ضوابط فنی و دستورالعملهای اجرایی مراجع ذیصلاح بهداشتی و استانداردهای خاص هر فرآورده, رعایت الزامات این استاندارد نیز الزامی است.

این استاندارد برای مواد اولیه و افزودنیهای غذایی و یا فرآورده هایی که منشاء حیوانی یا مستی آور دارند و یا مواد اولیه, افزودنی ها و یا فرآورده هایی که ممکن است در هر مرحله از زنجیره غذایی با مواد نجس یا غیر حلال در تماس باشند و یا برای موادی که در روش تولید آن ممکن است اصل حلیت ماده غذایی تغییر نماید, قابل کاربرد است.

غذای حلال به خوراکی ها و نوشیدنی هایی اطلاق می شود که بر اساس قوانین اسلام مجاز دانسته شده است . این مواد دارای ویژگی های زیر می باشند :

- برای سلامتی مصرف کننده و جامعه بی ضرر است.

- این مواد در هر مرحله از تولید تا مصرف عاری از نجاسات و ترکیبات حرام است.

- الزامات مربوط به بهداشت, ایمنی و مناسب بودن ماده غذایی نیز در آن رعایت شده است.
چاپ صفحه
logo-samandehi

درباره ما

شرکت خشکبار نگین تاک ملایر در دهه 70 شروع به کار نموده و در سال 1383 با 5 نفر از اعضای خانوادگی به ثبت رسیده است. همچنین کارخانه نگین تاک ملایر نیز در اواخر سال 1391 در زمینی به مساحت 4000 متر مربع شروع به ساخت نموده است و در حال حاضر با زحمات بی شائبه و مستمر اعضا در حال تکمیل می باشد. که انشا الله تا پایان سال 1392 با کمک خداوند متعال به بهره برداری خواهد رسید.

تماس با ما

آدرس کارخانه: شهرک صنعتی اشتهارد - خیابان دکتر حسابی غربی
موبایل: 9181511506 98+
فاکس: 77271796 21 98+
پست الکترونیک: info@negintak.com
مدیر بازرگانی: sales@negintak.com